Blog
Tags
Wanneer je aan de slag gaat met het bouwen van je eigen website kom je al snel bij een belangrijke eerste stap: de indeling van je pagina’s. Welke onderdelen heb je echt nodig? Wat mag absoluut niet ontbreken? En hoe zorg je ervoor dat je website logisch gebruiksvriendelijk én overtuigend is opgebouwd? In deze blog nemen we je stap voor stap mee langs de verschillende soorten pagina’s die je op een website kunt hebben — van de onmisbare basis tot slimme marketingpagina’s die helpen je
Websites maken zijn tegenwoordig geen grote of moeilijke opgave meer en kunnen door iedereen worden gestart. Het is echter geen taak waar je na “even” werk klaar bent en zal toch meer werk vereisen dan je zou denken zelfs als partijen of websitebuilders je anders beloven. Laten we kijken in deze blog post waar écht het meeste werk in gaat zitten en hoe jij snel jouw website kunt maken! Er zijn twee opgaven waar tijd in gaat zitten met het maken van een website met behulp van moderne tools
PHP is de codetaal die achter veel beliefde Content Management Systemen steekt die door het merendeel van het internet gebruikt worden. WordPress Joomla Drupal en nog vele meer vertrouwen op deze taal om hun versie van een CMS mogelijk te maken. Met elke grote update van PHP komen er altijd een hoop verbeteringen bij en is het zaak dat je een planning maakt om jouw website hiernaar up te graden. Dit om ervoor te zorgen dat jouw website veilig blijft in gebruik snel en ondersteund. Het daadwerkelijke
De tijd dat bezoekers rechtstreeks naar je website kwamen via een zoekopdracht in Google is grotendeels voorbij. Tegenwoordig volgen gebruikers een grillige route langs verschillende platforms en apparaten voordat ze uiteindelijk besluiten jouw website te bezoeken. Van socialmediaposts tot YouTube-video’s en van e-mailnieuwsbrieven tot reviewwebsites – elk kanaal speelt een rol in het totale klanttraject. Bij MijnHostingPartner.nl zien we dat dit gedrag directe invloed heeft op hoe je jouw
Perplexity is een van de grootste partijen op het gebied van AI of kunstmatige intelligentie op het internet met een focus op het inzetten van AI om zoekresultaten beter te begrijpen samen te vatten of de conclusies al voor je onder elkaar te zetten. Vorige week hebben ze een eigen Internet Browser gelanceerd die hun AI hier in zijn geheel in verwerkt. Laten we een kijkje nemen naar wat je hier allemaal mee kan en hoe dit interessant kan zijn voor jouw werkwijze als website beheerder. Wanneer
Uit onderzoek van SIDN blijkt dat meer dan de helft van de Nederlandse bedrijven (58%) het afgelopen jaar doelwit was van phishing. Toch nemen veel organisaties nog steeds te weinig maatregelen om zich te beschermen. Slechts een beperkt deel heeft de belangrijkste e-mailstandaarden als SPF DKIM en DMARC volledig ingesteld. Terwijl dit juist dé middelen zijn om misbruik van een domeinnaam te voorkomen. Bij MijnHostingPartner.nl maken we dit gelukkig een stuk eenvoudiger: wij zetten de meeste cruciale
Een domeinnaam brandable maken is een term die over is komen waaien vanuit het Engels en is hetzelfde als jouw domeinnaam goed in te richten voor je merknaam. Laten we in deze blog post een aantal tips bespreken waar je hierin rekening mee dient te houden. En hoe je jouw domeinnaam het beste inricht voor merkbekendheid te generen. Wat betekent ‘brandable’ precies? Brandable houdt dus in dat een merknaam herkenbaar is en hierdoor gemakkelijk te onthouden en een begrip wordt bij zowel je
Wanneer je bezig bent met SEO kom je ongetwijfeld het begrip backlinks tegen. Dit zijn links van andere websites die naar jouw website verwijzen. Backlinks worden door zoekmachines gezien als een belangrijke factor in het bepalen van de waarde en betrouwbaarheid van jouw website. Maar let op: het gaat niet alleen om het aantal backlinks de kwaliteit ervan is minstens zo belangrijk zo niet belangrijker. In dit artikel leggen we uit wat backlinks precies zijn waarom ze zo belangrijk zijn voor SEO
Wanneer je een website hebt wil je natuurlijk weten hoe goed die scoort in de ogen van zoekmachines. Niet alleen om te zien hoe je er nu voor staat maar ook om te bepalen welke verbeteringen mogelijk zijn. Een belangrijke graadmeter hierbij is de autoriteit van je domein. Dit zegt iets over hoe betrouwbaar en waardevol jouw website wordt gezien door zoekmachines en externe tools. Hoe hoger de autoriteit hoe groter de kans dat je beter scoort in de zoekresultaten.In deze blogpost leggen we uit wat
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144








