SMTP Server Offline (Apple gebruikers)

Beste klant,

Steeds vaker merken we dat door bugs en/of foutief ingestelde mailaccounts de SMTP server vaak niet te bereiken is. Met name Apple gebruikers hebben vaak een behoorlijke SMTP lijst waardoor de software als het ware "op hol slaat" en de SMTP server op offline staat ondanks het feit dat correcte instellingen gebruikt worden.

Omdat een dergelijk probleem veroorzaakt wordt door een bug in de betreffende mailsoftware ziet MijnHostingPartner.nl dit niet als service waarvoor zij verantwoordelijk dient te nemen. Ons advies aan jou hierin is om alle SMTP items die op offline staan te verwijderen. Vervolgens dien je het systeem weer opnieuw op te starten waarna je de betreffende SMTP server weer kunt toevoegen aan de SMTP server lijst. In vrijwel alle gevallen heeft dit tot een oplossing geleid. Indien dit uiteindelijk niet tot het gewenste resultaat heeft geleid verzoek ik je om contact op te nemen met jouw hardware/software leverancier. Indien je wenst dat wij dit voor je oplossen zullen wij hiervoor kosten doorberekenen. Gemiddeld zijn we met een dergelijke actie, waarbij we jouw scherm overnemen, 15 tot 30 minuten bezig. Wij vragen hiervoor een vast bedrag van €35,00 exclusief BTW. Indien het ons niet lukt om de SMTP server werkend te krijgen zal dit bedrag niet worden doorberekend. Het is dus op basis van "no cure, no pay". Je dient voor een oplossing dan uiteindelijk alsnog jouw hardware/software leverancier of fabrikant te contacten.

Heb je vragen over bovenstaand dan kun je ons altijd aanspreken via de chat of even een mail sturen naar info@mijnhostingpartner.nl

Helpdesk MijnHostingPartner.nl